• image

Oferta

W cenie czesnego zapewniamy:

 Troskliwą opiekę w systemie całodziennym lub 5-godzinnym,

 Komfortowe warunki, ciepłą i rodzinną atmosferę,
 Wykwalifikowaną kadrę,

 Realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego,
 Zajęcia dydaktyczne, plastyczne, muzyczne, taneczne, ruchowe, gry i zabawy,
 Naukę języka angielskiego poprzez zabawę,

 Zajęcia z rytmiki,

 Zajęcia sportowe - lekkoatletyka, piłka nożna,

Klub Młodego Odkrywcy - nauczanie przez ekperymentowanie,

 Wycieczki i spotkania z ciekawymi ludźmi,

 Udział w ciekawych projektach - Migające Przedszkole, Podróże małe i duże, AIESEC,

 Współpracę z pedagogiem specjalnym, logopedą, terapeutą Integracji Sensorycznej,

 Indywidualne podejście do każdego dziecka,

 Mobilną tablicę ogłoszeń dla rodzica (aplikacja na telefon).

 

Język angielski 

Na zajęciach realizowany jest program dostosowany do zainteresowań, potrzeb i możliwości małych dzieci.
Celem zajęć jest:

- zapoznanie dzieci z językiem angielskim,

- rozwinięcie umiejętności mówienia i rozumienia ze słuchu.

Tematyka zajęć związana jest ze światem dziecka. Każde zajęcia uatrakcyjniają gry i zabawy, piosenki, historyjki i wierszyki.

Główne założenia metodyczne:

1. Powtarzanie słownictwa – często i z różnego zakresu tematycznego.

2. Brak tłumaczenia zasad gramatycznych.

3. Inscenizacja sytuacji zbliżonych do naturalnych.

4. Kształcenie sprawności słuchania i mówienia – podczas zabawy, zgadywanek ruchowo-językowych, piosenek, bajek.

5. Wykorzystywanie różnorodnych pomocy dydaktycznych – maskotek, pacynek, kolorowych kart, książek, piosenek, bajek, gier, mat, zabawek.

6. Prowadzenie dużej ilości zabaw ruchowych. 

Zajęcia języka angielskiego w przedszkolu odbywają się w Grupie Maluchów raz w tygodniu, a w Grupach Średniaków i Starszaków dwa razy w tygodniu i trwają 20-45 minut.

 

Rytmika

Metoda wychowania muzycznego stworzona przez E. Jaques-Dalcroze'a. Istotą zajęć jest odtwarzanie przebiegu muzycznego za pomocą ruchów ciała, ale jest to również taniec, śpiew, gra na instrumentach, improwizacja ruchowa oraz instrumentalna. Zajęcia rytmiczne zawierają różny dobór ćwiczeń z elementami wyrabiania sprawności fizycznej, uwrażliwienia na zmiany zachodzące w muzyce, oswajania z zagadnieniami muzycznymi, ilustracjami ruchowymi do piosenek, elementami tańca towarzyskiego, tańca grupowego oraz relaksacją przy muzyce.

W przedszkolu rytmika odbywa się raz w tygodniu z akompaniamentem instrumentu klawiszowego i trwa 20-45 minut. Zajęcia prowadzi nauczycielka rytmiki pracująca na co dzień w Szkole Muzycznej.

 

Zajęcia sportowe 

Zajęcia sportowe mają na celu przede wszystkim: 

- poprawę koordynacji ruchowej,

- rozwijanie inteligencji ruchowej i interpersonalnej dziecka,

- nabywanie nawyków aktywnego i zdrowego trybu życia,

- wykształcenie nawyków dobrej postawy,

- zdobycie umiejętności pracy w grupie.

Zajęcia sportowe w przedszkolu prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów sportu, odbywają się raz w tygodniu i trwają 30-45 minut. Odpowiednio dobrany sprzęt umożliwia ich przeprowadzenie zarówno w salach przedszkolnych jak i na świeżym powietrzu. 

 

Współpraca z logopedą - diagnoza logopedyczna

Logopeda diagnozuje rozwój mowy wszystkich dzieci oraz wydaje diagnozę logopedyczną wszystkich dzieci powyżej 4 roku życia oraz młodszych - w przypadku podejrzenia zaburzeń rozwoju mowy.

 

Integracja sensoryczna

Wraz z rozwojem dziecka procesy integracji sensorycznej powinny się rozwijać i doskonalić w sposób naturalny i automatyczny w wyniku typowych dla dziecka podejmowanych aktywności. Zaburzenia Przetwarzania Sensorycznego to brak efektywnego odbioru i organizacji informacji sensorycznej w obrębie ośrodkowego układu nerwowego oraz nieprawidłowe na nie reakcje. 

Zachowania, które w wieku przedszkolnym mogą niepokoić: nadmierna reakcja na dotyk, hałas, zapach, trudności w nawiązywaniu kontaktów z dziećmi, problemy z równowagą i słabo rozwinięte umiejętności motoryczne, ciągłe bycie w ruchu, pojawiające się częste lub długotrwałe napady złości, reakcje na dźwięki, których inni nie dostrzegają.

W przedszkolu odbywają się grupowe zajęcia ruchowe z elementami integracji sensorycznej, podczas których prowadzona jest obserwacja prawidłowego rozwoju dziecka pod kątem SI oraz podejmowana jest terapia z dziećmi posiadającymi odpowiednie orzeczenie z poradni psychologiczno-pedagogicznej.

 

UWAGA! Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem